
Arkmedic Centrum Medyczne placówka medyczna na Powiślu, w pobliżu Szpitala na Solcu i Szpitala im. W. Orłowskiego. Misją naszej placówki jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dbając o intymność i godność każdego Pacjenta. W związku z rozwojem Arkmedic.
Poszukujemy:
KOORDYNATOR USŁUG OPIEKUŃCZYCH osób starszych, opieka nad seniorami.
Poszukujemy osób chętnych do pracy od zaraz na stanowisku Koordynator usług opiekuńczych.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z pełnymi świadczeniami.
Praca w biurze oraz w terenie, bezpośrednio w obsługiwanych środowiskach.
Koordynator opiekunek osób starszych to osoba odpowiedzialna za organizację i nadzór nad pracą opiekunek, w tym rekrutację, szkolenie i przydzielanie zadań. Zajmuje się również planowaniem harmonogramów, reagowaniem na sytuacje kryzysowe, zarządzaniem zasobami i sporządzaniem raportów. Do głównych obowiązków należy zapewnienie jakości usług opiekuńczych i dbanie o dobrą komunikację z opiekunkami i rodzinami.
Do zadań koordynatora należy:
- Nadzór nad pracą opiekunów osób starszych,
- Organizacja pracy: Koordynator tworzy harmonogramy wizyt, zarządza zasobami (ofertami pracy i opiekunkami) oraz przydziela zadania do wykonania.
- Rekrutacja i szkolenie:
- Odpowiada za nabór, szkolenie i wsparcie opiekunek, zapewniając, że posiadają one niezbędne umiejętności i kwalifikacje.
- przygotowywanie rozliczeń usług,
- przygotowywanie rozliczeń do wypłat,
- reprezentacja przed jednostkami zlecającymi usługi,
- bieżąca współpraca z działami firmy, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji,
- kontrola jakości usług w terenie,
- praca w terenie.
- Nadzór i monitoring: Monitoruje jakość wykonywanej opieki, nadzoruje pracę opiekunek i dba o pozytywny wizerunek firmy.
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe: Jest osobą pierwszego kontaktu w nagłych sytuacjach, jak problemy z transportem czy nagłe zachorowania, zapewniając natychmiastową pomoc i wsparcie.
- Komunikacja i raportowanie: Utrzymuje stały kontakt z opiekunkami, rodzinami i innymi partnerami, a także sporządza statystyki i raporty dotyczące świadczonych usług.
- Cechy i umiejętności:
- Umiejętności miękkie: Ważna jest empatia, zdolność budowania dobrych relacji z ludźmi, umiejętność słuchania, negocjacji i jasnego komunikowania się.
- Umiejętności organizacyjne: Konieczna jest doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań i pracy pod presją czasu.
- Odporność na stres: Praca ta wymaga opanowania i umiejętności podejmowania szybkich, trafnych decyzji w stresujących sytuacjach.
Wymagane wykształcenie
- Studia wyższe nie są konieczne, ale cenne jest doświadczenie w pracy z ludźmi.
Wymagania
- czynne prawo jazdy,
- obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym; dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
- wymagane kilku letnie, udokumentowane doświadczenie w pracy koordynatora usług opiekuńczych.
- dobrej organizacji pracy, ustalania priorytetów wykonywanych zadań
- pogodnego nastawienia
- komunikatywności
- odporności na stres
- analitycznego myślenia
- wysokiej kultury osobistej
- znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- pracę w pozytywnym zespole
- pracę na pełen etat
- pracę w dobrej lokalizacji w Warszawie
- możliwość rozwoju i poszerzania swojej wiedzy
CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres email: rekrutacja@arkmedic.pl
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 1182, 1662 ze zm.)” oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Inne wpisy
- Zapraszamy do skorzystania z odczulania podjęzykowego SLIT immunoterapii alergenowej
- Fizjoterapeutka mgr Patrycja Jakubiak dołączyła do zespołu specjalistów Centrum Medycznego Arkmedic
- Powiększamy zakres usług konsultacji dziecięcych w ARKMEDIC
- Wstrzymanie konsultacji internistycznych
- Dr n. med. Marzena Ułamek-Kozioł w gronie specjalistów Centrum Medycznego ARKMEDIC

Skip to content